شوق وصال
 
آخرین مطالب
پيوندها
  • خانه ی خضرای وجود
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهندس سلیمانی و آدرس zia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
سیدضیاء سلیمانی




 

شوق وصال

 

نفس گرم تو بیدارم کرد

خفته در خواب فراموشی این دل بودم

نم نمک روح من از جسم به در می گردید

و زمان ، دست تو را ناجی جانم گرداند

مانع از تخلیه روح ز جانم گردید

و کنون پر شدم از روح هواخواهی تو

منتظر تا که رسد عشق به سرمنزل خویش

و کنون محتاجم

و کنون محتاجم ، بر سناگویی تو

تا که قسمت برساند قدمت را به دلم

همچو مهری که به دل کاشت و رفت

و کنون منتظرم

منتظر تا که رسد روز وصال

منتظر تا که رسد روز نبی

تا در آن روز شریف

همچو نوری که نبی بر دل عالم بنهاد

و همه خلق ز گمراهی و ظلمت برهاند

تو چنان نور به من تابانی

که شوم محو در آن نور و ز غفلت بیدار

همچنان منتظرم . . .

 

--- سیدضیاء سلیمانی ---

--- 1392/09/21 ---

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: